فقط من وتو

فقط من وتو

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 66
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 54215
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1




دوباره هوای چشمان تو را دارم

 

 

 

نگاهت ان قدر به اسمان شبیه است که هر چقدر خسته و دلمرده باشم

باز شوق زندگی به رگهای بی جانم می دود

 کاش هیچ وقت از حرف هایم خسته نشوی

میشود با تو به ارامش و خوشبختی رسید.

به تمام دیوارهای اتاقت حسادت میکنم انچنان سخت تو را در بر گرفته اند که

فرصت نمیکنی سری به تنهایی ام بزنی

دوباره هوای چشمان تورا دارم



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت15:25---20 مرداد 1391
salam weblog tun khaili qashanga
aga khasten mano ham link konid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mohamad تاريخ: جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to justwe2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com